2008-11-13

My Beading's In Action


Hai Sumaa... kali ni mo indroduce to all my beading's product... hampir sebulan juga kumpul material n design ni (ambik gambar n editing c kit2), so ini la hasil keja saya.... walaupun tidak sehebat mana... tapi ini la masanya untuk saya tunjukan semua yang saya hasilkan sendiri.... (I can do it.... cchheewwaah). Komen-komen adalah amat dialu-alukan bagi memperbaiki semua kelemahan saya....
...Take A Look...


















*Mohon maaf untuk image yang kurang jelas (Kesilapan technical ngan DIGICAM saa... hu..hu..hu..)

He..he..he.. that's all my beading... tempahan tu suma untuk hari raya aidilfitri yang lalu.. cuma beberapa hasil yang sudah disiapkan pada 2 tahun lepas.. memandangkan saya baru ada blog.. so.. time ni la sa baru show ngan korang sumaa.... sesambil promote juga la...
(tapi untuk area kk aje laa.. kalau jauh2 tu susa c kit.. sory yek)

0 comments:

Post a Comment